Szkoła Podstawowa nr 17

im. Małgorzaty Kozery-Gliszczyńskiej
w Pabianicach

ul. Warszawska 65

95-200 Pabianice

tel: (0-42)213-61-90

E-mail: sekretariat@sp17pabianice.edu.pl
facebook logo

MENU
bip logo

Kalendarz

Listopad 2024
poniedziałek wtorek środa czwartek piątek sobota niedziela
28 października 2024 29 października 2024 30 października 2024 31 października 2024 1 listopada 2024 2 listopada 2024 3 listopada 2024
4 listopada 2024 5 listopada 2024 6 listopada 2024 7 listopada 2024 8 listopada 2024 9 listopada 2024 10 listopada 2024
11 listopada 2024 12 listopada 2024 13 listopada 2024 14 listopada 2024 15 listopada 2024 16 listopada 2024 17 listopada 2024
18 listopada 2024 19 listopada 2024 20 listopada 2024 21 listopada 2024 22 listopada 2024 23 listopada 2024 24 listopada 2024
25 listopada 2024 26 listopada 2024 27 listopada 2024 28 listopada 2024 29 listopada 2024 30 listopada 2024 1 grudnia 2024

Harmonogram działań

HARMONOGRAM DZIAŁAŃ NA ROK SZK 2013/2014

w związku ze zmianą imienia Szkoły Podstawowej nr 17  w Pabianicach:

zaplanowane działania termin odpowiedzialni uwagi
Zatwierdzenie procedury zmiany imienia szkoły przez:
– Radę Pedagogiczną
– Radę Rodziców
– Samorząd Uczniowski
IX – X. 2013 r. dyrektor Procedura została pozytywnie zaopiniowana i weszła w życie 1 października 2013 r.
Powołanie Zespołu Koordynującego „PATRON” X. 2013 r. dyrektor Zarządzenie nr 4/2013/2014 Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 17 w Pabianicach z dnia 3 października 2013 r. w sprawie zatwierdzenia procedury zmiany imienia szkoły oraz powołania Zespołu Koordynującego „PATRON”
Podanie do wiadomości całej społeczności szkolnej rozpoczęcia działań nad zmianą imienia szkoły oraz udostępnienie harmonogramu działań Zespołu Koordynującego „PATRON” podczas uroczystości z okazji Dnia Edukacji Narodowej 11.10. 2013 r. oraz podczas Ślubowania klas I 14. 10. 2013 r. dyrektor Informacja podczas uroczystości oraz zamieszczenie harmonogramu działań na tablicy NOWY PATRON i na stronie internetowej szkoły
Lekcje wychowawcze z uczniami klas I- VI na temat: rola patrona szkoły, kto może być patronem szkoły, jakie cechy powinien mieć patron od 15.10. 2013 r.
do 31. 10. 2013 r.
wychowawcy klas I – VI Przygotowanie kartek dla rodziców z inf. o wyborze kandydata na zebraniu listopadowym
Wybór kandydata na patrona przez radę pedagogiczną:
– wybór kandydatów na zespołach przedmiotowych,
– wybór jednego kandydata – podczas posiedzenia rady pedagogicznej
do 04.11.2013 r.
07.11.2013 r.
przewodniczący zespołów przedmiotowych
dyrektor
Wybór kandydata na patrona przez radę pedagogiczną
Zgłaszanie kandydatów na patrona przez poszczególne klasy
oraz
wewnątrzszkolne wybory kandydata na patrona rekomendowanego przez uczniów SP17
do 13.11.2013 r.
18.11.2013r.
przewodniczący klas pod nadzorem wychowawców oraz samorząd uczniowski Zgłaszanie kandydatów na patrona przez poszczególne klasy
Przedstawienie kandydata na patrona rekomendowanego przez Radę Rodziców:
– propozycje rodziców zbierane przez RR podczas zebrań klasowych
– wybór jednego kandydata podczas posiedzenia RR
14-15. 11.2013 r.
18.11.2013r.
przewodniczący klasowych RR Wybór kandydata na patrona przez Radę Rodziców – z propozycji zgłoszonych przezrodziców w klasach na zebraniach klasowych
Ogłoszenie wybranych przez RR, SU i radę ped. kandydatów na patrona 19 – 20. 11.2013 r.   Informacja na tablicyNOWY PATRON oraz na stronie internetowejszkoły
Przedstawienie sylwetek kandydatów na patrona od:
– Rady Pedagogicznej,
– Rady Rodziców,
– Samorządu Uczniowskiego
przez umieszczenie sylwetek ich zdjęć i życiorysów na tablicy NOWY PATRON oraz na stronie internetowej szkoły
do 02. 12. 2013 r. Zespół Koordynujący PATRON  
Prezentowanie poszczególnych sylwetek na patrona podczas zajęć z wychowawcami oraz na gazetkach w klasach od 02. 12. 2013 r.
do 17.01 2014 r.(do ferii zimowych)
wychowawcy klas  
Przygotowanie do wyborów kandydata na patrona szkoły od 03.02.2014 r.
do 14.02. 2014 r.
Zespół Koordynujący PATRON Przygotowanie informacjio terminie wyborów oraz
przygotowanie kart wyborczych
OGÓLNOSZKOLNE TAJNE WYBORY KANDYDATA NA PATRONA SZKOŁY 17. 02. 2014 r. Zespół Koordynujący PATRON  
Druga tura wyborów – tylko w przypadku zbliżonej ilości głosów oddanych na dwóch kandydatów na patrona 24. 02. 2014 r. Zespół Koordynujący PATRON  
Podanie do wiadomości wyników wyborów nowego patrona SP17 w ciągu 5 dni od wyborów oraz oficjalnie podczas DNIA OTWARTEGO 07.03.2014 r. dyrektor Zamieszczenie wyników na tablicy NOWY PATRON oraz na stronie szkoły.
Wniosek Rady Pedagogicznej, Rady Rodziców i Samorządu Uczniowskiego skierowany do Urzędu Miasta o nadanie nowego imienia szkole. marzec – kwiecień 2014 r. dyrektor  
Informacja dla społeczności szkoły o decyzji Rady Miasta oraz zaplanowanie dalszych działań na rok szk. 2014/2015 związanych ze zmianą patrona czerwiec 2014 r. dyrektor oraz Zespół Koordynujący PATRON Zamieszczenie wyników na tablicy NOWY PATRON oraz na stronie szkoły.

 

 

 

Powrót
X

Serwis używa plików cookies i podobnych technologii w celu świadczenia usług. Jeżeli nie zmienisz ustawień, pliki będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej przeczytasz w polityce prywatności.